02 Ağustos 2010

Yapma demiyorum yine yap ama hobi olarak yap

Bu ne sıcak lan? Olm bak adamın akılını başından alır, mübalasız söylüyorum götümden ter akıyor. Evet götümden!

Arkama yaslanıp film seyrederek günümü geçiricem... WDTV'yi açtım, şahane Samsung plazmayı da 1080i'ye kökledim... Koydum Matrix üçlemesini BR-Rip'ten... Eeee, izlenmiyo lan ne sıcak bu.

Elinde bir güç olsa ve dünyadaki bir şeyi değiştirebilsen ne olurdu? Ben sana söyleyim, insanın sıcağa dayanma eşiği! Valla bak... Nem dahil şu anda termometre 33 derece diyor ve ben Geyve'deyim...

Allah kolaylık versin Diyarbakır'dakilere, Mersin'dekilere Beyrut'takilere...

Hiç yorum yok:

Bunu Okumadan Geçmeyin

Bana inanmıyorsun bari korsana da inanma

Bilişim güvenliği uzmanı falan değilim. Bilgisayar mühendisi ya da programcısı da değilim. Hatta matematiği CB ile, mantığı (beşinci alışımd...

Blogun Kare Ası